Halva ansiktet bortdomnat

Här diskuteras allt som inte passade i de andra områdena, men som berör den prehospitala akutsjukvården.

Moderator: Wernvik

Anonymous

Re: Multipelfråga?

Inlägg av Anonymous » 21/10 2005 8:17

lukas1 skrev:Hoppas att brandkvinnan har fått svar på sin fråga. Den är ställd på även på andra forum. Såg den på polisman.se också.

Noterade att kvaliteten på svaren var där på en annan nivå än detta forum. Novisens diagnos förekom dock i ett fall, så lite kunskap fanns det.

Var frågan seriös, eller ett test av svarskompetens?
Jupp jag ställde den på polisman.se. Sen tänkte jag att det skulle aldrig skada att fråga här, det är ju några fler inom vården här :wink:
Jupp jag har fått många bra svar. Vi väntar fortfarande på att mammas prover ska komma.
Klart att frågan var seriös, det handlar ju om min mamma!
Mamma tyckte att om de inte kunde ta emot henne första gången så kunde det vara. Även om man tjatar så står hon fast. Men tack vare att hon läste att hon borde gå till läkaren gjorde hon det, det var tanken med det hela. Alla på forumet, både poliser och inom sjukvården, kan ju inte ha fel att hon skulle gå till läkaren.

Användarvisningsbild
Wernvik
Moderator
Kontakt:

Inlägg av Wernvik » 21/10 2005 9:27

Bra att du är nöjd. Det visar ju på att detta forum fungerar och håller hög klass på sina medicinska råd!
Johan Wernvik
Moderator
http://www.ambulansservice.se

Anonymous

Inlägg av Anonymous » 21/3 2006 15:47

Nu har mamma fått reda på vad hon hade efter två magnetröntgen och prover. Hon lider av en lindrig form av MS.

Skriv svar