Blåljus
Moderator: Wernvik
Ja tyvär så såg jag det i efterhand att det kostade pengar, synd... men men jag har iaf alla inspeladezAjben skrev:Mer specifikt vart hittar du avsnitten?
Edit:
Hittade avsnitten, men det kostar ju pengar.. Finns det möjlighet att spara ned avsnitten på datorn? Eller måste man betala 10kr varje gång man ska se?

Grovplåtslagare, USK, Sjuksköterska, Ambulanssjuksköterska, AMLS, PS
Olagligt kan det ju knappast vara, men serien ligger på vhs och jag vet inte hur man kopierar dessa...agentanka skrev:Ohlstedt:
Då är följdfrågan följande:
Går det att köpa kopior av dig eller är det olagligt att spela in o sedan sälja vidare?

Grovplåtslagare, USK, Sjuksköterska, Ambulanssjuksköterska, AMLS, PS
- Killeisthlm
Om man vill ta risken och vara olaglig så finns avsnitten att ladda ned på DC. Kanske finns på nån torrentsida oxå, vilket är betydligt mindre riskabelt att "åka fast" för... Jag vill inte locka någon att bryta mot lagen. Det är upp till var och en att besluta om.
Kan även tipsa om serien "Ambulans - först på olycksplatsen" som sänds på TV4 Fakta. Då slipper man bryta mot lagen.
Dock är serien väldigt amerikanskt bror duktig, men den är ändå stundvis ganska underhållande.
Kan även tipsa om serien "Ambulans - först på olycksplatsen" som sänds på TV4 Fakta. Då slipper man bryta mot lagen.
Dock är serien väldigt amerikanskt bror duktig, men den är ändå stundvis ganska underhållande.