Hej och tack Folke.
Jag har med förundran läst inläggen och grunnat på när någon från verksamheten skulle känna sig tvungen att gå in och kommentera. Som vanligt ses bara en sida, bakgrund och sanningar försvinner och drevet går. Ledningens fel, ledningens fel och jag och vi har ingen som helst aning, påverkansmöjlighet eller hörs inte. Rör inte mina semesterperioder, utveckla verksamheten mer och ge mig en högre lön och bättre arbetstider men gör det med samma eller mindre budget till verksamheten är ofta sanningen bakom och lösningen är ofta ett slags mellanlösning, det görs vad som är praktiskt, ekonomiskt och diplomatiskt framkomligt. Förankrat och överenskommet med fack och personal i samförstånd men utan enstaka personer som alltid sticker ut, aldrig känner sig nöjda, och nichar enstaka frågor som skogen gömmer alla träd. Tack Folke för att du lyft blicken och berättar om den fina och dokumenterat välskötta verksamhet ni har i norr, hälsar Gurra från Stockholm
Ume
Här diskuteras allt som inte passade i de andra områdena, men som berör den prehospitala akutsjukvården.
Moderator: Wernvik
Hoppa till
- Redaktionell information
- ↳ Nyheter
- ↳ Artiklar
- ↳ Driftsfrågor
- ↳ Yrkesdebatt
- ↳ Kunskapsbank
- Behandlingsriktlinjer
- ↳ Forskning
- ↳ Läkemedel
- ↳ Medicinteknisk utrustning