Över 1000 medlemar

Här diskuteras allt som inte passade i de andra områdena, men som berör den prehospitala akutsjukvården.

Moderator: Wernvik

Linda
Inlägg: 229
Blev medlem: 10/12 2004 23:10

Inlägg av Linda » 12/2 2006 20:06

Jimmy Olsson skrev:
Niklas Karlsson skrev: kan man inte göra lite statistik på hur många som är amb sjv, ssk, läkare, studerande.
Det skulle enklast kunna göras genom att lägga in dessa "titlar" bland Användargrupper[na], där sedan medlemmar fritt kan tillskriva sig. Sedan kan alla klicka på de olika grupperna/titlarna också kommer listan upp med alla medlemmar/användare. :)

Ex: Usk, usk-stud, ssk, ssk-stud, amb-sjv, amb-ssk etc...
Alt. lägga till under vårt nick där det står: registrerades, antal inlägg etc..
går det inte att lägga till där då , yrkestitel eller liknande ??

Användarvisningsbild
Wernvik
Moderator
Inlägg: 776
Blev medlem: 12/3 2004 21:08
Ort: Anderstorp
Kontakt:

Inlägg av Wernvik » 12/2 2006 21:08

Det är ganska mycket teknik runt att göra det och det är inte säkert att det blir tillförlitligt eftersom användaren själv sätter ranken.
Johan Wernvik
Moderator
http://www.ambulansservice.se

Lipton

Inlägg av Lipton » 12/2 2006 21:18

Wernvik skrev:Det är ganska mycket teknik runt att göra det och det är inte säkert att det blir tillförlitligt eftersom användaren själv sätter ranken.
Det blir ju ungefär lika tillförlitligt som om jag skriver narkossköterska i min signatur, eller hur!? :wink:

Användarvisningsbild
Wernvik
Moderator
Inlägg: 776
Blev medlem: 12/3 2004 21:08
Ort: Anderstorp
Kontakt:

Inlägg av Wernvik » 12/2 2006 21:24

Precis min poäng Lipton.
Johan Wernvik
Moderator
http://www.ambulansservice.se

klerty

Inlägg av klerty » 12/2 2006 21:42

Kanon ide, bara att se till att webmaster får den levererad också, han läser väl inte in så man får väl lämpligtvis skriva ett PM.

Linda
Inlägg: 229
Blev medlem: 10/12 2004 23:10

Inlägg av Linda » 12/2 2006 22:58

Wernvik skrev:Det är ganska mycket teknik runt att göra det och det är inte säkert att det blir tillförlitligt eftersom användaren själv sätter ranken.

:oops: tänkte inte på det

ello1

Inlägg av ello1 » 14/2 2006 10:02

Ja jag tycker i alla fall att det både är kul, lärorikt och intressant att vara här, både läsa och ställa frågor.
Mer kommer väl förhoppningsvis från mig :D

Kuuul 1000 st..... inte dåligt :shock: :o :lol:

Ha de så bra och sköt om er !

kram
En som förtids pluggar lite medicin och psykologi :wink:
// ello1 - elin

Skriv svar