Hej
På försekommen anledning så vill jag uppmana alla ambulansforums medlemmar att lägga en minut eller två på att fylla i sin profil. Det är mycket roligare när man kan få en uppfattning om vad det är för människa bakom de olika inläggen. Tror att många tycker som jag i denna fråga.
Ta det lugnt därute i verkligheten!
Presentera er
Moderator: Wernvik
Presentera er
Senast redigerad av 1 Wernvik, redigerad totalt 8 gånger.
Enkel fråga om inlägg i gästboken...
Jag kan ej skriva in svar i gästboken. Jag får till svar att en korrekt e-mejladress måste skivas, trots att jag fyllt i e-mejlfältet. Vad gör jag för fel?
Det borde fungera
Om du använder en riktig och giltig e-postadress så skall det fungera. Servern skickar en kontrollkod till din e-postserver för att få bekräftelse på att adressen verkligen existerar.
I förra Gästboken var det ett mycket enklare program och många listade ut att de kunde fuska med e-postadressen genom att skriva vadsomhelst@vilkendomänsomhelst.se
Om du forfarande har problem så ber jag dig skicka din e-postadress till webmaster@ambulansforum.se så skall jag kolla så att det inte är fel i vårt kontrollprogram.
I förra Gästboken var det ett mycket enklare program och många listade ut att de kunde fuska med e-postadressen genom att skriva vadsomhelst@vilkendomänsomhelst.se
Om du forfarande har problem så ber jag dig skicka din e-postadress till webmaster@ambulansforum.se så skall jag kolla så att det inte är fel i vårt kontrollprogram.