Presentera er

Här diskuteras allt som inte passade i de andra områdena, men som berör den prehospitala akutsjukvården.

Moderator: Wernvik

Användarvisningsbild
Wernvik
Moderator
Kontakt:

Presentera er

Inlägg av Wernvik » 28/2 2005 20:02

Hej

På försekommen anledning så vill jag uppmana alla ambulansforums medlemmar att lägga en minut eller två på att fylla i sin profil. Det är mycket roligare när man kan få en uppfattning om vad det är för människa bakom de olika inläggen. Tror att många tycker som jag i denna fråga.

Ta det lugnt därute i verkligheten!
Senast redigerad av 1 Wernvik, redigerad totalt 8 gånger.
Johan Wernvik
Moderator
http://www.ambulansservice.se

Anonymous

Enkel fråga om inlägg i gästboken...

Inlägg av Anonymous » 6/3 2005 1:35

Jag kan ej skriva in svar i gästboken. Jag får till svar att en korrekt e-mejladress måste skivas, trots att jag fyllt i e-mejlfältet. Vad gör jag för fel?

Användarvisningsbild
webmaster
Sajt Admin
Kontakt:

Det borde fungera

Inlägg av webmaster » 6/3 2005 13:10

Om du använder en riktig och giltig e-postadress så skall det fungera. Servern skickar en kontrollkod till din e-postserver för att få bekräftelse på att adressen verkligen existerar.

I förra Gästboken var det ett mycket enklare program och många listade ut att de kunde fuska med e-postadressen genom att skriva vadsomhelst@vilkendomänsomhelst.se

Om du forfarande har problem så ber jag dig skicka din e-postadress till webmaster@ambulansforum.se så skall jag kolla så att det inte är fel i vårt kontrollprogram.

Anonymous

Inlägg av Anonymous » 8/3 2005 14:11

OK! Jag kollar ännu en gång, annars återkommer jag. Tack för hjälpen

Skriv svar