Funderingar kring forumet...

Här diskuteras allt som inte passade i de andra områdena, men som berör den prehospitala akutsjukvården.

Moderator: Wernvik

Lipton

Inlägg av Lipton » 29/7 2006 1:18

AMBASS skrev:Med risk att starta en ny religonsdebatt vill jag noga understryka att jag ser en STOR skillnad mellan olika religioner. Det som skiljer dessa åt är budskapet. Jag tror att vi framgent kommer få se mer ambulansföretag alá S:t Lucas och Ersta Diakoni. //BE SAFE
Ta ett djupt andetag nu! För det är exakt min poäng, det är stor skillnad hur vi behandlar våra patienter också. Men i grunden handlar det om samma sak! :wink:

Användarvisningsbild
Wernvik
Moderator
Kontakt:

Inlägg av Wernvik » 29/7 2006 15:22

AMBASS skrev: Cheers Wernevik!

Jag kan inte erinra mig vilka, men vet att frågan förts upp tidigare. Jag har iaf svarat ambulansflickan. så kanske jag stillat nyfikenheten. //AMBASS
Var hittar jag det inlägget?
Johan Wernvik
Moderator
http://www.ambulansservice.se

Lipton

Inlägg av Lipton » 29/7 2006 18:06

Wernvik skrev:
Var hittar jag det inlägget?
Lustigt, det har försvunnit... :roll:

aceofspades

Inlägg av aceofspades » 29/7 2006 19:35

AMBASS skrev: Jag håller sedan en längre tid på med ett privatcert och det är dölaj! Flyger du själv?
Jag har lagt det projektet på is ett tag. Har inte råd att finansiera både cert och studier, så det får bli att börja igen efter skolan. Dessutom har de höjt timpriset med en hundring sen årsskiftet, vilket resulterar i ytterligare några tusenlappar i slutändan. Seriösa funderingar på att hoppa över till UL istället.
Jaja... Lycka till med certet iallafall. :wink:

Ledsen om jag svävade iväg från tråden lite. :?

ambulansflikkan

Inlägg av ambulansflikkan » 2/8 2006 1:50

AMBASS skrev:
Wernvik skrev:
AMBASS skrev:Det framgår av tidigare inlägg!
Av ren nyfikenhet, vilka inlägg menar du? Jag har tittat men blir inte riktigt klok på vilka du menar.
Cheers Wernevik!

Jag kan inte erinra mig vilka, men vet att frågan förts upp tidigare. Jag har iaf svarat ambulansflickan. så kanske jag stillat nyfikenheten. //AMBASS
Kan inte heller göra er klokare, inga PM till mig hitintills, och ingen länk till tråden där det skall framgå.

Lipton

Inlägg av Lipton » 2/8 2006 9:15

ambulansflikkan skrev:
AMBASS skrev:
Wernvik skrev: Av ren nyfikenhet, vilka inlägg menar du? Jag har tittat men blir inte riktigt klok på vilka du menar.
Cheers Wernevik!

Kan inte heller göra er klokare, inga PM till mig hitintills, och ingen länk till tråden där det skall framgå.

AMBASS inlägg Postat: 28/7 2006 17:29, innehöll tidigare en ganska detaljerad CV. Numera innehåller det bara en :lol:
Det började iaf med Sjukvårdsbefäl och slutade med Hematolog, sett strikt till somatiska vårdkunskaper.

Användarvisningsbild
AMBASS

Inlägg av AMBASS » 2/8 2006 19:08

Lipton skrev:
ambulansflikkan skrev:
AMBASS skrev: Cheers Wernevik!

AMBASS inlägg Postat: 28/7 2006 17:29, innehöll tidigare en ganska detaljerad CV. Numera innehåller det bara en :lol:
Det började iaf med Sjukvårdsbefäl och slutade med Hematolog, sett strikt till somatiska vårdkunskaper.
Cheers!

Jag lovade mig själv för många år sedan att aldrig låta mig falla in i rolltrams. När jag la upp min "mini cv" tog det några timmar innan jag fick ett e-post till min arbetsplats, vilket jag inte uppskattar. Jag är gärna med och debatterar, men det skall ske på detta forum. Av detta skäl som många andra anonym. Vissa kan inte tåla andras synpunkter (se mina inlägg om ssk mm). Kort kan dock sägas att jag har hela linjen av utbildning inom klinisk sjukvård. ((AMBASS))
Blood Will Tell

Användarvisningsbild
AMBASS

Inlägg av AMBASS » 2/8 2006 19:09

ambulansflikkan skrev:
AMBASS skrev:
Wernvik skrev: Av ren nyfikenhet, vilka inlägg menar du? Jag har tittat men blir inte riktigt klok på vilka du menar.
Cheers Wernevik!

Hej!

Eftersom du är nyfiken på min person ber jag dig att skicka mig ett privat brev där dina uppgifter finns med. Jag kan då ringa till dig / eller skriva för att stilla din nyfikenhet. Är det OK?
Blood Will Tell

Lipton

Inlägg av Lipton » 2/8 2006 22:59

AMBASS: Kan respektera din önskan. Jag förstår dock inte hur fasen någon kunnat få fatt i en privat emailadress till dig. Jag är "above average" när det gäller att hitta folk och jag tyckte inte det fanns något i ditt miniCV som gav någon fingervisning om var du nu arbetade. Har folk inget bättre för sig? :roll:

Användarvisningsbild
Glock 18C

Inlägg av Glock 18C » 12/8 2006 14:38

MEd tanke på vilken kompetens-nazist han är sä är han minst professor.
Takmonterade kulsprutor är alltid mer effektiva än blåljus och sirener

Skriv svar