Det behövs mycket ideer på områden!

Här kan du deltaga i diskussion om hur vi utvecklar ambulanscommunityn m m.

Moderator: prehospital

Användarvisningsbild
webmaster
Sajt Admin
Inlägg: 64
Blev medlem: 9/3 2004 19:14
Kontakt:

Det behövs mycket ideer på områden!

Inlägg av webmaster » 12/3 2004 15:53

Under detta området står det alla fritt att komma med ideer om hur vi utvecklar ambulanscommunityn. Alla kan skriva och svara på inlägg här.

Du behöver alltså inte ens vara registrerad medlem!

Tveka inte att ta upp vad som helst som rör den Prehospitala akutsjukvården. Skulle Ditt inlägg passa under något helt nytt område skapar vi det och flyttar det dit.

Inlägg som Du själv har skrivit kan du också själv ta bort. Så välkommen i utvecklandet....

Daniel

Förslag

Inlägg av Daniel » 30/3 2004 23:55

Hej!
Jag vill inte låta kaxig, men skulle ni inte kunna fixa en snyggare sida?
Den är innehållsrik och bra upplagd, men inte särskilt snygg...
Förövrigt var det ett bra initiativ att skaffa phpBB och starta ett riktigt forum!

Lev väl!

//Daniel

Användarvisningsbild
ambus
Moderator
Inlägg: 235
Blev medlem: 12/3 2004 20:06
Ort: Linköping, Östergötlands län

Egna ideér?

Inlägg av ambus » 31/3 2004 18:52

Hej Daniel!

Kanske EGNA ideér om hur "snygg"sida Du vill ha? Kom gärna med konkreta förslag, vi väntar med spänning!

//Ambus
Kom gärna med dina åsikter bara du kan stå för dem! -det kan jag...

Användarvisningsbild
webmaster
Sajt Admin
Inlägg: 64
Blev medlem: 9/3 2004 19:14
Kontakt:

Re: Förslag

Inlägg av webmaster » 31/3 2004 23:49

Daniel skrev:Jag vill inte låta kaxig, men skulle ni inte kunna fixa en snyggare sida? Den är innehållsrik och bra upplagd, men inte särskilt snygg...
Förövrigt var det ett bra initiativ att skaffa phpBB och starta ett riktigt forum!
Jag håller med Dig Daniel att själva Ambulansforum behöver fixas till. Det skall det också göras - så fort som möjligt, men vi vill först och främst avvakta hur den officiella phpbb-portalen kommer att se ut. Kanske blir detta också den framtida Ambulansforum-portalen :wink:

Hälsningar Webmaster Ambulansforum

Skriv svar