Jobb förfråga !!

Här kan registrerade användare annonsera efter jobb alternativt erbjuda jobb.

Moderator: webmaster

Nilla

Jobb förfråga !!

Inlägg av Nilla » 30/4 2005 23:07

Blir klar sjuksköterska 2006 och har tidigare jobbar som undersköterska sedan 2002, då jag tog usk examen. Har jobbat sommaren 2002 på akutvårdsavdelning och hösten på akutmottagningen. 2003 började jag på sjuksköterskeprog och sommaren 2003 jobbade jag på barnavd (allt från barn på några månader till 18 år). Sommaren 2004 jobbade jag på IVA och kommer även att jobba där i sommar. Har under studierna varit och är timvikarie på akutvårdsavdelningen och IVA. Nu över till frågorna:

1). Skulle du anställa mig på en ambulans?
2). Hur skall jag på bästa sätt gå vidare efter utbildningen för att uppfylla mitt mål? Behover idéer och förslag....

Tack på förhand

Anonymous

Re: Jobb förfråga !!

Inlägg av Anonymous » 14/5 2005 19:23

Nilla skrev:Blir klar sjuksköterska 2006 och har tidigare jobbar som undersköterska sedan 2002, då jag tog usk examen. Har jobbat sommaren 2002 på akutvårdsavdelning och hösten på akutmottagningen. 2003 började jag på sjuksköterskeprog och sommaren 2003 jobbade jag på barnavd (allt från barn på några månader till 18 år). Sommaren 2004 jobbade jag på IVA och kommer även att jobba där i sommar. Har under studierna varit och är timvikarie på akutvårdsavdelningen och IVA. Nu över till frågorna:

1). Skulle du anställa mig på en ambulans?
2). Hur skall jag på bästa sätt gå vidare efter utbildningen för att uppfylla mitt mål? Behover idéer och förslag....

Tack på förhand
Jag arbetade tidigare pa ambulansen i Uppsala och aven nagra ar i Gavleborg och kan saga att du kan fa jobb hur latt son helst. Du skall inte bli forvanat att dem ger dig lika lite i lon som manga ambulanssjukvardare aven fast du pluggat flera ar. Detta fick mig att flytta till Tyskland dar man bade kanner mer och har hogre status. Sverige ar i vissa avseenden ett U-land i fraga om ambulansverksamhet och raddningsservice. Donkel Eventor

Tomas
Inlägg: 465
Blev medlem: 15/3 2004 10:45

Inlägg av Tomas » 15/5 2005 10:38

Hej Evantor, i vilka avseeden anser du Sverige vara ett u-land angående räddningstjänst och ambulans, frånsett från lönerna?

Användarvisningsbild
ambus
Moderator
Inlägg: 235
Blev medlem: 12/3 2004 20:06
Ort: Linköping, Östergötlands län

Hallå...

Inlägg av ambus » 15/5 2005 22:38

Intressant fråga :!: , men försök hålla er till den aktuella tråden, v g öppna en ny, visserligen under detta tema "arbetsmarknad", men försök hålla fokus på vad denna tråd initialt riktar frågan på, se ovan.
Kanske kan vi kalla denna nya tråd för "Är Sverige ett U-land prehospitalt?"- då har man en ganska stor bredd att diskutera inom, och även att kunna jämföra olika länder utanför, vilket verkar finns ett visst behov av... :wink:


Kör hårt med mjuka fingrar...

mvh

ambus, moderator
Kom gärna med dina åsikter bara du kan stå för dem! -det kan jag...

Användarvisningsbild
Killeisthlm
Inlägg: 250
Blev medlem: 16/7 2004 12:42
Ort: Stockholm

Inlägg av Killeisthlm » 16/5 2005 6:39

Vart i landet bor du då Nilla?
Beror ju på vad de olika landstingen kräver ju.

ssk2

Re: Jobb förfråga !!

Inlägg av ssk2 » 8/6 2005 6:14

Nilla skrev:Blir klar sjuksköterska 2006 och har tidigare jobbar som undersköterska sedan 2002, då jag tog usk examen. Har jobbat sommaren 2002 på akutvårdsavdelning och hösten på akutmottagningen. 2003 började jag på sjuksköterskeprog och sommaren 2003 jobbade jag på barnavd (allt från barn på några månader till 18 år). Sommaren 2004 jobbade jag på IVA och kommer även att jobba där i sommar. Har under studierna varit och är timvikarie på akutvårdsavdelningen och IVA. Nu över till frågorna:

1). Skulle du anställa mig på en ambulans?
2). Hur skall jag på bästa sätt gå vidare efter utbildningen för att uppfylla mitt mål? Behover idéer och förslag....

Tack på förhand
Grattis till din examen!

Det skulle inte vara några problem tror jag. Gå in lite lågt med lönen så är jobbet ditt.

Skriv svar