Jobb förfråga !!

Här kan registrerade användare annonsera efter jobb alternativt erbjuda jobb.

Moderator: webmaster

Nilla

Jobb förfråga !!

Inlägg av Nilla » 30/4 2005 23:07

Blir klar sjuksköterska 2006 och har tidigare jobbar som undersköterska sedan 2002, då jag tog usk examen. Har jobbat sommaren 2002 på akutvårdsavdelning och hösten på akutmottagningen. 2003 började jag på sjuksköterskeprog och sommaren 2003 jobbade jag på barnavd (allt från barn på några månader till 18 år). Sommaren 2004 jobbade jag på IVA och kommer även att jobba där i sommar. Har under studierna varit och är timvikarie på akutvårdsavdelningen och IVA. Nu över till frågorna:

1). Skulle du anställa mig på en ambulans?
2). Hur skall jag på bästa sätt gå vidare efter utbildningen för att uppfylla mitt mål? Behover idéer och förslag....

Tack på förhand

Anonymous

Re: Jobb förfråga !!

Inlägg av Anonymous » 14/5 2005 19:23

Nilla skrev:Blir klar sjuksköterska 2006 och har tidigare jobbar som undersköterska sedan 2002, då jag tog usk examen. Har jobbat sommaren 2002 på akutvårdsavdelning och hösten på akutmottagningen. 2003 började jag på sjuksköterskeprog och sommaren 2003 jobbade jag på barnavd (allt från barn på några månader till 18 år). Sommaren 2004 jobbade jag på IVA och kommer även att jobba där i sommar. Har under studierna varit och är timvikarie på akutvårdsavdelningen och IVA. Nu över till frågorna:

1). Skulle du anställa mig på en ambulans?
2). Hur skall jag på bästa sätt gå vidare efter utbildningen för att uppfylla mitt mål? Behover idéer och förslag....

Tack på förhand