Yrke?

Här diskuteras allt som rör utbildning för att arbeta inom den prehospitala akutsjukvåden

Moderator: Wernvik

Ante

Yrke?

Inlägg av Ante » 2/4 2006 1:34

Hejhej alla!

Detta e kanske på fel ställe, menmen..
vad jobbar/studerar ni alla som?
och var?

Själv går man bara första året på gymnasiet, omvårdnadsprogrammet! Trivs kanon och funderar på att läsa vidare till Amublanssjukvårdare i framtiden.

Användarvisningsbild
AMBASS

Re: Yrke?

Inlägg av AMBASS » 2/4 2006 13:35

Hej Ante!

Hur upplever du ambualsnsjukvården? Bra saker? Dåliga saker? Hur skulle du vilja se en framtida ambulanssjukvård?

Under mina år som debattörer har jag träffat personer med vitt skilda utbildningar och yrken på detta forum. Detta ger en god dynamik och man får pröva sina egna teser. Således kan du hitta alla inriktningar, allt från intresserade till professorer. Den prehospitala verksamheten spänner över ett brett område varför detta också gör intressegruppen stor. Ibland kan man erfara en patients upplevelse eller debattera vilken utbildningsväg som skall gälla i framtiden. Vi kan diskutera ett medikaments effekt och tekniska apparater. Ett värdefullt erfarenhetsutbyte som betyder mycket iaf för mig.

På profilerna kan du se mer om personerna, om de nu velat lägga upp denna inf, vilket är valfritt.

//BE SAFE
Blood Will Tell

Användarvisningsbild
Wernvik
Moderator
Kontakt:

Inlägg av Wernvik » 2/4 2006 15:26

Hej

Under blandat så finns det en tråd om presentationer.

Tråd Låses
Johan Wernvik
Moderator
http://www.ambulansservice.se

Låst